اسامی برندگان جوایز قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی از طریق پایگاه اینترنتی این بانک اعلام شد.

یزدفردا به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، اعلام این اسامی در فاصله کوتاهی پس از برگزاری مراسم قرعه کشی نوبت اول مرحله بیست و هشتم حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی و تأیید نهایی هیأت نظارت بر قرعه کشی متشکل از نمایندگان دادستانی کل کشور، وزارت اموراقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و شورای عالی بانک ها صورت گرفت.
بر اساس این گزارش مراسم قرعه کشی نوبت اول مرحله بیست و هشتم حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران، اخیراً با حضور هیأت نظار، مسئولان این بانک ،خبرنگاران و سپرده گذاران برگزار شد.
بانک ملی برای نوبت اول مرحله بیست و هشتم حساب های قرض الحسنه پس انداز خود، بیش از 320 هزار فقره جایزه به ارزش 141 میلیارد ریال در نظر گرفت که ترکیب این جوایز مشتمل بر 1300 جایزه 70 میلیون ریالی، 100 کمک هزینه خرید اثاثیه و لوازم منزل هر یک به ارزش 20 میلیون ریال، 300 کمک هزینه سفرهای زیارتی و سیاحتی هر یک به ارزش 10 میلیون ریال، 50 هزار ربع سکه بهار آزادی و میلیاردها ریال جوایز نقدی بود.
بر همین اساس بانک ملی ایران از عموم هموطنان ارجمند دعوت می کند از همین امروز با حفظ، افتتاح و افزایش موجودی خود در حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک، علاوه بر سهیم شدن در اجر معنوی حاصل از این اقدام خداپسندانه، امتیازهای خود را برای کسب شانس بیشتر جهت برنده شدن جوایز قرعه کشی نوبت بعدی این حساب ها افزایش دهند.
موجودی 100 هزار ریالی پیش شرط حضور در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک ملی ایران است و این بانک بابت هر 50 هزار ریال در هر روز یک امتیاز برای سپرده گذاران منظور می کند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا